Склад надійно запобігаючи протіканню тосола (антифризу) і перешкоджає їх виникненню в подальшому.
ПРИЗНАЧЕННЯ: для усунення течі:
- за місцем пропайки мідних радіаторів; & nbsp;
- за місцем стику пластикових бачків з алюмінієвим теплообмінником сучасних композитних радіаторів;
- через перебиті трубки радіатора (до ремонту їх бажано підібрати пассатижами вище і нижче течі); & nbsp;
- через прокладку помпи або термостата (білі патьоки на двигуні); & nbsp;
- через патрубки радіатора і крана отопітеля; & nbsp;
- через ущільнення крана опалювача (тосол тече в салон); & nbsp;
- з радіатора опалювача (в салоні запах тосола і пітніють скла). & nbsp;
ДІЯ: твердне, тільки витікаючи з місця течі, не забиває трубки радіатора.
- Витримує високу температуру, що не випаровуючись і залишаючись в системі.
- Запобігає появі течі в системі охолодження в процесі подальшої експлуатації автомобіля. & Nbsp;
Сумісність: може застосовуватися з усіма типами тосола (антифризу) і водою. Безпечний для алюмінію, сталі, чавуну, кольорових сплавів, пластика, гуми.
Застосування препарату не викличе труднощів навіть у початківців користувачів - досить уважно прочитати інструкцію і слідувати їй.
- Заглушіть двигун і дайте йому охолонути.
- Зніміть кришку радіатора, енергійно струсіть флакон і залийте склад в радіатор. При відсутності кришки радіатора від'єднайте шланг, залийте складу через верхній патрубок радіатора і відновите з'єднання шланга або залийте складу в розширювальний бачок, попередньо злив 2-3 літра охолоджуючої рідини.
- Доведіть рівень охолоджувальної рідини до норми.
- Повністю відкрийте кран отопітеля, якщо він передбачений конструкцією.
- Запустіть двигун, прогрійте його на холостому ходу при середніх оборотах (2500-3000 об / хв) протягом 5-7 хвилин.
- Заглушіть і остудіть двигун.
- Долийте охолоджуючу рідину до норми і використовуйте автомобіль в звичайному режимі.
Упаковка розрахована на обробку системи охолодження об'ємом до 17 літрів. Для отримання гарантованого ефекту рекомендується попередньо промити систему охолодження «7-хвилинної промиванням» HG9017, HG9014.
Поради фахівців
Тест на герметичність
- Заведіть і прогрійте двигун до робочої температури (із закритою кришкою радіатора і з нормальним рівнем рідини). На малих обертах двигуна стисніть рукою верхній патрубок радіатора - має відчуватися тиск, як у шині велосипеда. Якщо тиску немає, значить, необхідно шукати несправність. & Nbsp;
- Замініть кришку радіатора або розширювального бачка (в залежності від того, де встановлений перепускний клапан). Якщо після цього тиск не з'явилося, треба використовувати «Склад для ремонту радіаторів і системи охолодження» HG9025 (HG9029 стосовно транспортних засобів інтенсивної експлуатації), що те саме опрессовке системи. Склад сам знайде дрібні витоку і надійно їх ліквідує, не забиваючи трубки радіатора і грубку обігрівача. У 90% випадків через 20-30 хвилин після застосування HG9025 тиск в системі відновлюється, і, стиснувши верхній шланг, ви відразу це відчуєте. Витрата бензину після цього впаде, знизиться СО. & Nbsp;
- Якщо під час пуску двигуна з глушника йде густий білий дим, а при прогріванні диміння припиняється, це вказує на можливе пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або на наявність тріщин в головці або блоці циліндрів. Для усунення таких течі використовуйте металлогерметікі для ремонту системи охолодження HG9037, HG9043, HG9048.